بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بنيتا

بازگشت

1393/2/11 23:56
نویسنده : مامان بنيتا
264 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه عمه شيوا براى شام دعوت كرده بود......

چهارشنبه عمه شيوا براى شام دعوت كرده بود ،بعداز ظهر من وشما رفتيم خونه عمه فريبا و به اتفاق هم رفتيم تهران ،شما تو مسير همش خواب بودى ووقتى از ماشين پياده شديم بيدار شدى ،

همه اومده بودن بجز بابا ، بعد از حدود نيم ساعت بابا هم اومد كه شما چون خيلى دلت تنگ شده بود سريع رفتى تو بغلش وديگه هم پايين نميومدى ،با هم رفتيد با بچه ها بازى كرديد،

پنجشنبه شب هم خونه مامان بزرگ بوديم ،عمه فريبا ،عمه سودى هم بودن ،حسابى بهت خوش گذشت وتا تونستى بازى كردى ،موقع شام زن عمو وپرستو هم اومدن كه با اومدن پرستو ديگه كسى رو تحويل نميگرفتى و همش با پرستو بودى وهر جا ميرفت دنبالش ميرفتى وكلى باهاش صحبت كردى ،هريه كلمه كه ميگفتى يه پرستو هم ميگفتى ،

جمعه هم همه با هم بوديم ،روز خوبى بود ،بعد از ظهر مشغول توپ بازى بودى كه توپى كه قرار بود شوت بشه تو دروازه محكم خورد به سرت ،خيلى دردت اومد وكلى گريه كردى ،ولى درس عبرت نگرفتى ودوباره شروع كردى به توپ بازى ، بعد از شام هم من وشما دوباره با عمه برگشتيم منزل باباجون ومامان جون ،

بنيتا وپرستو جون(دختر عموى بنيتا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شقایق
7 اردیبهشت 93 11:53
ایشالا همیشه شاد باشید افرین به دلبر خاله که اینقدر خانم بوده
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى خاله جون
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
7 اردیبهشت 93 16:00
خوشگل من، میل غذا نداره هیچ اشتها نداره غذا نخوره چی می شه قد نخودچی می شه
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى ،خيلى قشنگ بود
مامان دینا
8 اردیبهشت 93 19:32
منم می خوام دوست وبیت باشم سلام عزيزم ،مرسى كه به ما سر زدى ،ما دينا جونو لينك كرديم تا از اين به بعد بيشتر با هم در ارتباط باشيم ،شما هم ميتونى بنيتا رو لينك كنيد
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 17:35
سلام مامان بنیتا خوبی؟ بنیتا جیگر خوبه؟
مامان بنيتا
پاسخ
سلام دوست خوبم ،مرسى بنيتا هم خوبه
فدایی محیا
10 اردیبهشت 93 11:16
ایشالا همیشه برین مهمونی ولی بلایی سرت نیاد
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
11 اردیبهشت 93 20:04
مامان بنیتا من رفتم تو وب مامان دینا وبش باز نشد برای شما هم این مشکل پیش اومد
مامان بنيتا
پاسخ
الان ميتونى برى ، مشكلى نداره ،اشتباه از من بود كه ادرسشو اشتباه تايپ كرده بودم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 9:00
ممنونم
مامان بنيتا
پاسخ
خواهش ميكنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد