بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بنيتا

مهمونى

1393/2/11 23:50
نویسنده : مامان بنيتا
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم،ديروز خيلى زياد راه رفتى .....

سلام دختر گلم ،ديروز خيلى زياد راه رفتى، اول با مامان جون ،بعد من ،دوباره با خاله جون ،و در نهايت باباجون ،تقريبا تا ساعت ١٢مشغول راه رفتن بودى و داخل خونه نميومدى ،همه خسته شده بودن ولى شما حاضر نبودى بياى داخل ،بالاخره اينقدر خسته شدى كه به محض اينكه اومدى داخل خوابت برد ولى چون زياد راه رفته بودى پاهاى كوچولوت درد ميكرد وتا صبح چند بار بيدار شدى وگريه ميكردى ومن مرتب پاهات رو ماساژ ميدادم ،اخه عزيز دلم چرا اينفدر خودت رو خسته ميكنى كه بعدش اينقدر ناراحتى كنى ،ولى باز كه صبح بشه روز از نو روزى از نو ،انگار نه انگار كه شب تا صبح ناراحت بودى ،

امروز هم رفتيم مهمونى خونه دختر عمه من كه دوتا دختر دوست داشتنى داره (فاطمه ،مائده)كه شما نيلى دوستشون دارى وهمبازي هاى خوبى براى شما هستن ،چند ساعتى اونجا بوديم خيلى خوش گذشت ،فقط يه بار سرت محكم خورد به ديوار كه گريه كردى،بجز اين قسمت خيلى روز خوبى بود وشما هم حسابى بازى كردى ،

موقعى كه برگشتيم شما نيومدى داخل وبا هم يه كمى تو كوچه راه رفتيم ولى چون سرم درد ميكرد علارغم ميل شما اوردمت داخل كه باعث شد گريه كنى ،بخاطر همين مامان جون دوباره زحمت كشيد وشما رو برد بيرون ،نميدونم چقدر طول كشيد تا بياى ولى اين دفعه با ميل خودت اومدى واين نشون ميده از پياده روى راضى بودى ،حالا هم كه اومدى توپ رو برداشتى ودارى تو خونه بازى ميكنى ،

شما كه هيچى نميخورى من نميفهمم انرژيت از كجا تامين ميشه ؟اگه اين همه كالرى كه ميسوزونى فقط يه كمى جايگزينش ميكردى خوب بود ،فقط خدا ميدونه چطورى انرژى ميگيرى ،نميدونم اين مشكل منه يا ماماناى ديگه هم اين مشكل رو دارن ؟هر روز كه ميگذره با غذا غريبه تر ميشى و هر كارى ميكنى براى اينكه غذا نخورى ،من كه ديگه كلافه شدم

اين از امروز و اتفاقاش ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریده
3 اردیبهشت 93 14:10
دوستم نگرا نباااااااااااش تا بوده همین بودههههههههههه [
مامانه سوگند
5 اردیبهشت 93 10:37
سلام گلم سوگندم همینطوری کم می خوره و زیاد انرژی مصرف می کنه نگران نباش همه بچه ها اینطورین بزرگتر بشن درست میشند
مامان بنيتا
پاسخ
من هم به همين دلخوش هستم
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:31
آره همه ی بچه ها همینطورین عزیزم.غصه نخور
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
6 اردیبهشت 93 13:52
شلام ما خوبیم
مامان بنيتا
پاسخ
خدارو شكر
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
6 اردیبهشت 93 20:01
ممنون
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
10 اردیبهشت 93 18:11
سلام مامان بنیتا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد