بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

بنيتا

مهمونى خونه عمه

1393/1/16 2:34
نویسنده : مامان بنيتا
272 بازدید
اشتراک گذاری

امروز منزل عمه سورى دعوت بوديم ،بعدازظهر,يه ساعت خوابيدى وبعداز اينكه بيدارشدى حاضرشديم وبه اتفاق عمه فريبا وبچه ها وعمو جون ومامان بزرگ رفتيم خونه عمه niniweblog.com

امروز منزل عمه سورى دعوت بوديم ،بعدازظهر,يه ساعت خوابيدى وبعداز اينكه بيدارشدى حاضرشديم وبه اتفاق عمه فريبا وبچه ها وعمو جون ومامان بزرگ رفتيم خونه عمه niniweblog.com

،لحظه ورود يه كم خجالت كشيدى وبغل كسى نميرفتى niniweblog.comولى بعدازچند دقيقه يخت اب شد وديگه پيش ما نميومدى ،بعداز نيم ساعت زن عمو وپرستو اومدن ، پرستو هم هركارى كرد بغلش نرفتى ولى اخر مهمونى باهاش خوب شدى كلى هم با هم عكس گرفتيد،ولى بيشتر پيش عمه سورى ميرفتى ومرتب صداش ميكردى،يه موقع هايى هم ميرفتى پيش على وپرهام ودرواقع مزاحم بازى اونا ميشدى niniweblog.comولى خب ملاحظه شما روميكردن وهر كارى ميگفتى انجام ميدادن ،خيلى نسبت به همه رياست ميكنى ،بقيه هم چون كوچولويى ملاحظه ميكنن.

 بعدازشام هم شروع كردى پذيرايى ازهمه ،شيرينى ميذاشتى توى ظرف ويكى يكى به همه تعارف ميكردى ،امشب خيلى خسته شدى اينقدر كه همين نشستيم توى ماشين خوابيدىniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

helen
13 فروردین 93 2:12
مامانی حداقل رمز رو بده چرا که نه با تبادل لینک موافقم
helen
13 فروردین 93 2:15
لینکین شماام بی زحمت لینک کنین
مامان بنيتا
پاسخ
حتما ،باكمال ميل
مامان جونم (سوگند من)
13 فروردین 93 12:26
سلام خانمی رمز1364 همون عکسهای قبلی چون یکی از دوستای گلم نتونست وارد بشه رمز و تغییر دادم منم با رمز تو دوست نازنین نتونستم وارد بشم عزیزم اینجا که من تایپ می کنم معلوم نیست فارسی یا انگلیسی حودش بصورت دایره وارد میشه نمی دونم دیگه چه کار کنم سیزده بدر خوش بگذره دوست گلم بنیتا رو ببوس
helen
13 فروردین 93 14:15
نتونستم وارد شم
مامان بنيتا
پاسخ
فقط فارسى تايپ كنيدمرسى
سعیده، مامان هومان
14 فروردین 93 3:38
لینک شدید عزیزم منم منتظر شما هستم رمز هم اگه بدید خیلی خوشحال میشم
مامان بنيتا
پاسخ
رمزرو براتون ارسال كردم ،شما هم لينك شديد ،مرسى
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
14 فروردین 93 13:16
چقدر قشنگ بود عزیزم وبلاگتم خیلی خیلی قشنگه گلم بنیتا رو از طرف من ببوس بنیتا جووون مامان و بابا رو اذیت نکن باشه مامان بنیتا بچه های من اصلا منو اذیت نمی کنن عید رفته بودیم چین آریان که از همه کوچیکتره تو هواپیما اصلا منو اذیت نکرد
مامان بنيتا
پاسخ
خدارو شكر كه اذيت نشدى وانشاا...هميشه به گردش
farideh
14 فروردین 93 14:43
ای جونم خوابالووووووووووووو خانوم
مامان طاها کوچولو
14 فروردین 93 14:46
سلام عزیزم ممنونم که رمزو برداشتیبابا هر چقدر خواستم بیام نتونستمقربونت برم خاله جون تا میتونی ریاست کنواقعا راست میگی حالا طاها کوچیکه فعلا تازه یاد میگیره شیطنت را ولی بازم وقتی کاراشو میبینیم و یادشون میوفتیم خندمون میگیرهخداوند برامون حفظشون کنه این وروجکارو.خاله جون دوستت دارم
مامان طاها کوچولو
14 فروردین 93 14:49
راستی مامانی عکس های بنیتا را هم بذار دیگه.میخوام ببینمش.البته اگه دوست دارین ممنون
مامان بنيتا
پاسخ
تو پست هاى اولى عكساش هست ،چشم ،دراينده براى همه پستها عكس ميذارم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
15 فروردین 93 11:34
عزیزم شما سرچ کن بنویس رها مامان بهار و بهنام من اونجا نظر دادم
خاله مریم
15 فروردین 93 13:56
سلام عزیزم سال نو مبارک من شما رو لینک کردم ممنون میشم منو لینک کنید
مامان جونم (سوگند من)
15 فروردین 93 15:17
سلام عزیزم من رمز و برداشتم شما هم پیغام دادی برداشتی ولی من وارد وبتون میشم بازم با رمز مواجه میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد