بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بنيتا

عمل به دستورات دكتر

1393/2/28 2:16
نویسنده : مامان بنيتا
245 بازدید
اشتراک گذاری

از پنجشنبه داريم طبق دستور دكتر عمل مى كنيم ،البته نه به اون شدتى كه دكتر دستور داده بود ،هر كارى كردم نتونستم به اون شكل برخورد كنم 

ولى تو همين چند روز خيلى بهتر شدى ،وقتى هله وهوله هايى كه از نظر خودمون مقوى بود مثل بادوم هندى كه خيلى هم دوست دارى رو از برنامه غذاييت حذف كرديم ،بهتر دارى غذا مى خورى ،البته هنوز با اون چيزى كه بايد باشى فاصله زيادى دارى 

بعد هم وقتى نزديك غذا خوردن شما شير ميخواى ،سرت رو با ،بازى كردن وحرف زدن گرم ميكنم ،واين هم باعث شده بهتر غذا بخورى 

صبحونه هم كه قبلا اصلا نميخوردى ،حالا با پنككى كه تازه ياد گرفتم ودرست ميكنم ،هر روز دارى صبحونه ميخورى 

در كل   ٥ وعده غذا ميخورى ،البته خيلى كم،ولى همين مقدار هم براى من قابل قبوله ،روزى ٥يا ٦ بار هم شير ميخورى كه نسبت به قبل خيلى كمتر شده،

البته مسئله شب تا صبح شير خوردن رو يادم رفته به دكتر بگم ،براى همين فعلا طبق روال قبل،شير ميخورى 

تا اينجا كه راضى بودم ،اميدوارم هر روز بهتر بشه ،و روى وزنت هم تاثير مثبت بذاره تا خيالم حسابى راحت بشه 

خيلى دختر جيگرى هستى ،با اينكه از دارو خوردن بدت مياد ،وقتى بهت ميگم اقاى دكتر گفته دارو بخورى تا اندازه پرهام بشى ،اولش يكمى بغض ميكنى ولى دوباره شربتت رو ميخورى،الهى من فدات بشم كه اينقدر خانومى محبتبوس

پسندها (7)

نظرات (4)

سهیلا
28 اردیبهشت 93 8:21
سلام خوشگلم خوشحالم که داره جواب می ده .
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى
مامان جونم(سوگند من)
28 اردیبهشت 93 11:16
خانمی سوگند هم اصلا صبحانه نمی خوره طرز تهیه این پنکک به منم می گی راستی خیلی خوشحال شدم در قدم اول موفق شدی اینطوری پیش بری دخمل نازت حتما همون طوری غذا می خوره که دکتر سفارش کرده بنبتا عزیز دلم و ببوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان بنيتا
پاسخ
يه تخم مرغ رو خوب هم بزن تا يكنواخت بشه ،بعد يه قاشق غذاخورى ارد(ترجيحا ارد برنج) وكمى شكر كه مى تونى بجاى اون از عسل هم استفاده كنى تابه رو چرب كن ،مواد رو داخلش بريز وچند لحظه كه خودش رو گرفت برگردون تا طرف ديگه اش هم بپزه (نبايد سرخ بشه ) در كل ٥ دقيقه هم زمان نميبره
مامان فریده
28 اردیبهشت 93 12:43
عزیزم من هم همش دق دقه غذا نخوردن اوا را دارم دارم دیونه مشیم بس که همه میگن چقدر ریزه امیدوارم یه روزی درست بشههههههه گریههههههه
مامان بنيتا
پاسخ
انشااله زود زود همشون ،خوب غذا بخورن
مامان امیرحسین
29 اردیبهشت 93 12:54
خیلی خوشحالم که کم کم بنیتا خانوم داره غذاخور میشهتخم مرغ و خرما هم خیلی مقویه.براش درست کن اگر خوشش بیاد خیلی براش خوبه.
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى خاله جون از راهنماييتون متاسفانه بنيتا اصلا چيزهاى شيرين دوست نداره اينو قبلا براش درست كردم ،حتى يه لقمه هم نخورد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد