بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

بنيتا

دكتر

1393/2/25 0:49
نویسنده : مامان بنيتا
258 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود تو فكر يه برنامه غذايى خوب برات بودم تا وزنت بيشتر بشه ،خلاصه بعدازكلى تحقيق به اين نتيجه رسيديم كه بايد ببريمت پيش دكتر كلانترى 

امروز زنگ زدم ووقت گرفتم ،بعدازظهر برديمت مطب دكتر ،بهشون گفتم يه رژيم غذايى ميخوام براى اينكه وزن  دخترم زياد بشه ،شما رومعاينه كرد وگفت :اصلا نيازى به رژيم غذايى يا هيچ مولتى ويتامينى نداره ،بعضى از بچه ها تا يه سنى نسبت به همسالاشون ريزه ترن ولى يكدفعه رشد ميكنند واصلا جاى نگرانى نداره 

ولى بايد عادت بچه ها عادت غذايى درست داشته باشن،كه پدرومادر در اين قضيه نقش خيلى پررنگى دارن

به ما گفت :فقط ٥وعده به شما غذا بديم وبراى هر وعده نيم ساعت وقت بذاريم تا غذارو بخورى اگه خوردى بعدش ميتونيم به شما ميوه ،ژله يا بستنى به عنوان دسر بديم وحتى بعدش ميتونم شير هم بهت بدم،ولى اگه غذا نخوردى تا وعده ديگه به جز اب هيچ چيزى نبايد بهت بدم

چند روز اول خيلى سخته ،ممكنه شما گريه كنى ،ضعف پيدا كنى وخيلى مسايل ديگه ولى ما بايد مقاومت كنيم تا شرايط درست بشه ،

از وقتى از مطب اومديم بيرون حسابى اعصابم بهم ريخته ،من اصلا تحمل  نا راحتيت رو ندارم چه برسه به اينكه بخواى گريه كنى ،اونم بخاطر شير خوردن ،اصلا نميدونم ميتونم اين برنامه رو اجرا كنم يا نه ؟

دكتر هم گفته اگه اين برنامه رو رعايت كردى دوباره بيا ،بد جورى سر دوراهى گير كردم ؟چند روز گريه وزارى يا يه عمر بد غذايى؟

وقتى بهش فكر ميكنم اشكم ناخوداگاه جارى ميشه،بايد تا صبح بهش فكر كنم ببينم از عهده اش بر ميام يا نه؟

از خدا ميخوام اگه اين كار به نفعته ،هم به من وهم به شما طاقت بده تا بتونيم اين چند روز رو پشت سر بذاريم 

خدايا خودت كمك كن

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان محمد هانی
25 اردیبهشت 93 12:21
ممنون مطلب جالبی بهم یاد دادید چون محمدهانی هم بدغذاست و منم روی پسرم امتحان می کنم
مامان بنيتا
پاسخ
خوشحالم كه مطلب مفيدى گذاشتم وتونستيد استفاده كنيد
سهیلا
26 اردیبهشت 93 22:05
سلام خانمی خوبی عزیزم راه خوبیه درسته اولش سخته ولی به بعدش فکر بکن که بنیتا جون حسابی به غذا خوردن بیافته و تو هم راحت می شی. از راه دور بنیتا جون رو می بوسم.
مامان بنيتا
پاسخ
سلام ، مرسى از شما عمه مهربون،من هم شما رو ميبوسم،دلم براتون تنگ شده ،بهمون سر بزنيد
مریم مامان رادین
27 اردیبهشت 93 13:47
سلام عزیزم خوبی؟ من تازه به وب شما اومدم خوشحال میشم به وب سربزنید و مارو خوشحال کنید با تبادل لینک موافقم
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى كه بهمون سر زديد ،البته ،حتما
مامان سعیده
27 اردیبهشت 93 15:52
عزیزم بهتر طاقت بیاری خدا بهت قوت بده ...چون من که نتونستم وهمان برنامه ی نادرست غذایی خودمون رو اجرا کردم و پشیمونم
مامان بنيتا
پاسخ
سعيده جون ،ماهى رو هر وقت از اب بگيرى تازه است ،شما هم ميتونى از همين امروز شروع كنى وبرنامه هومان جون رو تغيير بدى
مامان جونم(سوگند من)
27 اردیبهشت 93 21:39
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن عادت می کنه من این روش و از یکسالگی رو سوگند پیاده کردم وتقریبا جواب گرفتم خوب خود منم بعضی اوقات دلم می سوزه بهش غذا میدم ولی دکترش سری قبل دعوام کرد و گفت بهیچ وجه ممکن نباید بدی اگه دیدی برای غذا بهانه می گیری از اونورم شیطنت و بازیگوش و بازیش و می کنه مطمئن باش گرسنه اش نیست ولی اگر برای غدا بی قراری می کنه بزار جلوش خودش بخوره فقط به رفتارش دقت کن که با غذا چیکار می کنه و به نحو گرفتن قاشق تو دستاش به نظر من یه سفره روی زمین پهن کن و بزار با غذاش بازی کنه درست خیلی زحمتش زیادی ولی یاد می گیره غذاش و خودش می خوره ببخش خانمی طولانی شد می خواستم تجربه خودم و در اختیار دوست گلم بزارم بنیتا عسله خاله رو ببوس
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى خاله جون از اينكه تجربه تون رو در اختيار ما گذاشتيد ،سوگند جون رو ببوس
مامان امیرحسین
29 اردیبهشت 93 12:59
مامانی اگه واقعا این کار رو بکنی خیلی خوبه.درسته یه چند روزی اذیت میشی ولی به نظر من می ارزه!هرچند که اگر کمبود وزن ندارهنباید خیلی خودت رو ناراحت بکنی.
مامان بنيتا
پاسخ
مشكل ما با بنيتا اينه كه كمبود وزن داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد