بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

بنيتا

١٨ ماهگيت مبارك

1392/12/20 1:41
نویسنده : مامان بنيتا
258 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٨ ماهه شدى،١٨ ماهه كه با وجودت به وجودم ارامش دادى،١٨ ماهه كه دنيا برام زيباتر شده چون تودراغوشمى...        niniweblog.com

امروز ١٨ ماهه شدى،١٨ ماهه كه با وجودت به وجودم ارامش دادى،١٨ ماهه كه دنيا برام زيباتر شده چون تودراغوشمى دختربى همتاى من، تا امروز ٦تادندون توى دهن قشنگت دارى ودندون ٧ هم همين امروز وفرداست كه خودشو نشون بده،قدم هاى كوچك برميدارى وهنوز بطور كامل راه نميرى،اما كلمه هاى زيادى يادگرفتى،تقريبا هركلمه اى ميشنوى تكرار ميكنى.قربونت برم كه اينقدر قشنگ صحبت ميكنى.هركارى كه نميخواى انجام بدى ميگى تتيد يعنى ترسيد،مثلا ميگم بنيتا مياى غذابخورى؟ميگى:بيتا تتيد.هروقت ميبينى از دستت ناراحت شدم مياى بوسم ميكنى وبادستاى كوچولوت صورتمو نوازش ميكنى وميگى نادى نادى يعنى نازى...... اگه بخوام ازشيرين كاريهات بگم بايدصفحه هابنويسم،الهى كه فدات بشم اگه از صبح تاشب قربون صدقت برم بازم كمه،بنيتا جونم تو واقعا همانند نامت بى همتا هستى. دعا ميكنم هميشه شادباشى،اگه ناراحتى هست توى دنيا مال من باشه،غم ازت جداباشه،لحظه هاى شادشاد همه مال تو باشه. عزيز دلم ١٨ ماهگيت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
20 بهمن 92 12:24
سلام خانمی خسته.خوبین .18ماهگی دخترتون مبارک .انشالا120 ساله بشه.من امروزدیدم بنیابروزترین وبلاگ هستش گفتم یه سری بهتون بزنم.ازاشناییتونم خوشوقت شدم.اگه دوست داشتین به وبلاگ ماهم سربزنیدخوشحال میشیم.
مامان بنيتا
پاسخ
سلام،من هم خوشحالم كه يه دوست جديد پيداكردم وخوشحالترميشم كه وب بنيتا روبخونيد ونظربديد،مرسى ازشما وكوچولوى نازتون
davood
20 بهمن 92 17:22
سلام اميدوارم كه بنيتا كوچولو هميشه سالم و شاد باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد