بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

بنيتا

تبريك

1393/1/30 16:16
نویسنده : مامان بنيتا
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ى دوستاى گلم ،به همه ى مامانهاى خوب ونازنين ،از خدا ميخوام هميشه شاد وپر انرژى وسلامت باشيد ،مامان ها روزتون مبارك ....

اسمان راگفتم

ميتوانى ايا

بهر يك لحظه ى خيلى كوتاه

روح مادر گردى

صاحب رفعت ديگر گردى

گفت نى نى هرگز

من براى اين كار

كهكشان كم دارم

 

نوريان كم دارم

مه وخورشيد به پهناى زمان كم دارم

خاك را پرسيدم

ميتوانى ايا

دل مادر گردى

اسمانى شوى وخرمن اختر گردى

گفت نى نى هرگز

من براى اين كار

بوستان كم دارم

در دلم گنج نهان كم دارم

اين جهان راگفتم

ميتوانى اي

لفظ مادر گردى

همه ى رفعت را

همه ى عزت را

همه شوكت را

بهر يك ثانيه بستر گردى

گفت نى نى هرگز

من براى اين كار

اسمان كم دارم

اختران كم دارم

رفعت وشوكت وشان كم دارم

عزت ونام ونشان كم دارم

انجهان را گفتم

ميتوانى ايا

لحظه اى دامن مادر باشى

مهد رحمت شوى وسخت معطر باشى

گفت نى نى هرگز

من يراى اين كار

باغ رنگين جهان كم دارم

انچه در سينه ى مادر بود ان كم دارم

كردم از علم سوال

ميتوانى ايا

معنى مادر را

بهر من شرح دهى

گفت نى نى هرگز

من براى اين كار

منطق وفلسفه وعقل و زبان كم دارم

قدرت شرح وبيان كم دارم

در پى عشق شدم

تا درايينه ى او چهره ى مادر بينم

ديدم او مادر بود

ديدم او در دل عطر ديدم او در تن گل

ديدم او در دم جانپرور مشكين نسيم

ديدم او در پرش نبض سحر

ديدم او در تپش قلب چمن

ديدم او لحظه ى روييدن باغ

از دل سبزترين فصل بهار

لحظه ى پرزدن پروانه

در چمنزار دل انگيزترين زيبايى

بلكه او در همه ى زيبايى

بلكه او در همه ى عالم خوبى،همه ى رعنايى

همه جا پيدا بو

همه جا پيدا بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی الینا
30 فروردین 93 23:58
عزیزم روز شما هم مبارکچرا دیگه پیش ما نمیای گلم
مامان بنيتا
پاسخ
عزيزم هميشه ميام پيشتون ،باغچه ى قشنگتون هم مبارك باشه ،فقط پيغامى براتون نذاشتم
سهیلا
31 فروردین 93 8:47
سلام گلم روزت مبارک
مامان بنيتا
پاسخ
مرسىروز شما هم مبارك باشه
مامان آینده
31 فروردین 93 9:45
زنان قبل از مادر شدن " پَری " و بعد از مادر شدن تبدیل به "فرشته "می شوند فرشته زمینی روزت مبارک انشاالله همیشه سایه اتون بالای سر خانواده باشه
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى
آزاده (مامان رایان کوچولو)
31 فروردین 93 21:38
مامانی روز شما هم مبارک عزیزم ایشاللا سالیان سال روز مادر کنار دختر گلت باشی
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد