بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

بنيتا

ديدار

1393/1/30 16:26
نویسنده : مامان بنيتا
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عمه شيوا وشيما جون اومده بودن ........

امروز عمه شيوا وشيما جون اومده بودن ،ما از قبل از عيد همديگه رو نديده بوديم چون عمه اينا رفته بودن استراليا براى برنامه اقامتشون،شما وشيما جون اول كه همديگه رو ديديد خيلى خوشحال شديد و كلى وسايلتون رو بهم تعارف ميكردين ولى بعداز گذشت نيم ساعت ديگه هيچ كدومتون حاضر نبوديد وسايلتون رو بهم بدين تازه وسايل همديكه روهم ميخواستين هر چند شبيه هم ،يه بار شما گريه ميكردى وبار ديگه شيما جون ..... البته من دراين مورد دخالت نميكردم تا شما ياد بگيرى از خودت دفاع كنى

از خواب وخوراك هم كه خبرى نبود وتلاش جمعى ما هم بى فايده بود

خلاصه اين وضعيت تا اخر شب ادامه داشت

بعداز رفتن عمه جون هم شما بخاطر خوردن بيش از اندازه كاكائو نخوابيدى وكلى بازى كردى ومن كه از ظهر پا به پاى شما دونفر راه رفتم از خستگى توان ايستادن ندارم وتمام وجودم درد ميكنه ولى بايد بخاطر شما بيدار باشم تا اينكه بالاخره خودت رضايت دادى براى خوابيدن

راستى داشت يادم ميرفت عمه جون كلى سوغاتى برات اورده كه بعدا عكساشو ميذارم

يه كت صورتى ،يه پيراهن ،يه خرگوش كوچولو،دو تا تل ،دوتا گل سر،يه مايو،تى شرت ..........همشون خيلى نازن ،مباركت باشه عزيزم ،دست عمه جون هم دود نكنه ،هردفعه كلى زحمت ميكشه ومارو شرمنده ميكنه.

ولى امروز باوجودى كه خيلى خسته شدم ،خوش گذشت ،بخصوص كه شما خيلى شاد وسرحال بودى واين خوشحالى من رو صدبرابر كرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ساینا مامان آریان نهال نیوشا
19 فروردین 93 19:31
سلام مامان بنیتا خوبی؟ خوشی؟
مامان بنيتا
پاسخ
سلام ،مرسى از لطفتون،شما وبچه ها خوبيد؟
سعیده، مامان هومان
20 فروردین 93 1:17
مبارک باشه ، چقدر سوغاتیای خوبی گرفتی
سهیلا
20 فروردین 93 8:58
سلام خوبی عزیزم بنیتا جون خوبه . امیدوارم همیشه شاد و مهمونی و دیدار داشته باشی.
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى عزيزم ،هر صبح كه پيغامتون رو ميخونم خيلى انرژى ميگيرم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
20 فروردین 93 13:17
سلام ممنون عزیزم ما خوبیم انشاالله شما هم خوب باشین؟
مامان جونم (سوگند من)
20 فروردین 93 21:51
سلام دوست گلم لب بنیتا جونم همیشه به خنده بشه باز گل نازم وای چقدر این عمه ها خوبن سوگند هم دو تا عمه مهربون داره که هر دفعه میان پیش سوگند کلی براش هدیه می یارن دست همه ی عمه ها درد نکنه
مامان جونم (سوگند من)
21 فروردین 93 11:43
سلام عزیزم رمز1393
نسرین(مامان پریا)
22 فروردین 93 17:23
پس حسابی به بنیتا جون خوش گذشته.همیشه بخندی گلم.مبارک سوغاتیات باشه به شادی ازشون استفاده کنی
مامان الینا
22 فروردین 93 18:47
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدین انشاالله سال خوبی داشته باشین خدا دختر بی همتاتون رو به سلامت حفظ کنه الهی عزیزم با افتخار لینک شدین
فریده
23 فروردین 93 1:22
مبارکککککککککک سوغاتی هات خالههههههههه حون
مامان محیاآرام جانم
23 فروردین 93 11:21
آدم لذت میبره ازدنیای این بچه ها............
مامان دینا
23 فروردین 93 15:36
سلام دوست عزیز دختملت از طرف من ببوس . خوش به حالش این همه کادو گرفته منم می خوام... به ما هم سر بزن من با اجازت لینک میکنم تا زود به زود به هم سر بزنیم
مامانی الینا
23 فروردین 93 23:08
خصوصی داری عشقم
مامان اندیا
24 فروردین 93 14:57
سلام عزیزم..خیلی خوبه که خاطراتو انقدر جزیی مینویسیوبلاکگ خوبیه بازم سر میزنم
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى.لطف داريد،ممنون
mojde
25 فروردین 93 19:58
nira
26 فروردین 93 10:17
سلا م مامان بنیتا، سال نو مبارک مرسی که بهمون سر زدین رمزو خصوصی می ذارم راستی عکس از بنیتا جون نذاشتین؟ یا من ندیدم؟
مامان بنيتا
پاسخ
سلام عزيزم ،من هم تشكر ميكنم ،مرسى كه رمز رو برام گذاشتى،توپست هاى اول عكس داريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد