بنيتابنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

بنيتا

بنيتا

1393/1/16 2:55
نویسنده : مامان بنيتا
660 بازدید
اشتراک گذاری

چندلحظه پيش داشتم سايت ثبت احوال رو چك كردم niniweblog.com

چندلحظه پيش داشتم سايت ثبت احوال رو چك كردم niniweblog.comبراى اينكه ميخواستم فراوونى اسمت رو ببينم،ولى وقتى اسمت رو تايپ ميكنم هيچ جوابى نميگيرم ،نميدونم چرا اينجوريه؟بنيتا يه اسم ايرانيه ،ولى با اين وجود تو سايت نيست ،البته ما موقع ثبت اسم شما خيلى مشكل داشتيم وبابا niniweblog.comكلى زحمت كشيدتا تونست اين اسم رو براى شما بذاره ،همين جا بايد يه تشكر ويژه از بابا انجام بديم كه كار به اين سختى رو برامون انجام داد،(بابا تشكر ،تشكر ).niniweblog.comniniweblog.com

 فكر ميكردم اين مشكل توى ثبت احوال حل شده واگه بخوايم ميتونيم فراوونى اسمت رو ببينيم ولى نشد،اگه كسى اطلاعاتى داره لطفا كمكم كنه،لطفا كمك كنيد فراوونى اسم بنيتا رو پيدا كنم ،برام خيلى مهمه .اگه كسى توى دوست واشنا اسم بنيتا داره برام بنويسه ،ازهمتون ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

Sima
8 فروردین 93 4:04
سلام بنيتا عزيزم وبت خيلي نازه و خيلي خوشحال شدم به وب محمد حسام كوچولو سر زدين
farideh
8 فروردین 93 16:08
سلام عزیزم از اشناییت خوشبختم من لینکت کردم دختر گلت را ببوس
مامان محمد هانی
9 فروردین 93 1:22
سلام سلام فرشته چقدر نازی...بیا وبلاگ محمدهانی باهاش دوست بشو و خبر بده تا لینک بشی خوشمله
نسرین(مامان پریا)
9 فروردین 93 2:30
سلام خانمی من لینکتون کردم دوست داشتید بازم بهم سر بزنید.بنیتا جونم خیلی نازه خدا حفظش کنه
زهره(مامان فاطمه)
9 فروردین 93 9:50
سلام مامان بنیتای عزیز عیدتون مبارک ایشااله سالی پراز سلامتی وشادی در انتظارتون باشه ببوس دخملی نازنینو.راستی این که خیلی بهتره اسم دخملی گلت تکه اسم زیباییهباافتخار لینک شدید
مامانی الینا
9 فروردین 93 12:06
سلام عزیزم ممنون به ماسر زدین من با افتخارلینکتون کردم دخمل نازی داری ماشالا خداحفظش کنه برات
mahtab
10 فروردین 93 11:04
من تا حالا این اسم رو نشنیده بودم اسم زیباییه
نسرین(مامان پریا)
16 فروردین 93 18:44
چند روز پیش تو خیابون پشت شیشه یه ماشین انگلیسی نوشته بود بنیتا حتما اسم دخترش بوده دیگه.
مامان بنيتا
پاسخ
مرسى گلم ،كه خبر دادى
مامی گلسا
29 فروردین 93 17:29
سلام دخمل گل چطوره . ببخشید از اینکه رمز نذاشتم براتون عکسای خونوادگیه .فقط برای یادگاری گذاشتم .شرمنده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنيتا می باشد